Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hugo's Eethuis. Meer weten? Ontdek meer
Caja
22 jun 2026 om 19:03
Erg lekkere pizza
RS
13 jun 2026 om 22:04
Friet was donker en zwart aan de randen en smaakte vet. De geur was ook muf. Leek er sterk op dat het gebakken was in OUD frituurvet
Marit
9 jun 2026 om 20:42
Prima! :)
Roland
30 mei 2026 om 20:42
vond de spare - rips te droog
Ahmad
26 mei 2026 om 12:08
Het brood was verbrand en smaakte niet goed. De algehele smaak viel tegen en was niet bevredigend. Het was een teleurstellende ervaring
Jacek
25 mei 2026 om 11:26
smaczne super zapakowane najlepsza restauracja Hugo z drunen i nie polecam żadnej pizzerii i kebaba w waalwijk tylko Hugo z drunen na prawdę smaczne swietne jedzenie najlepsze w okolicy
Izabela
15 mei 2026 om 20:35
Oneetbaar verbrand vlees.
leo
9 mei 2026 om 21:05
we staan op de Camper plaats in Heusden daar is niets te krijgen aan eten en deze geweldige zaak bezorgd tot aan het hek van de camperplaats het eten in een wordt geweldig we gaan er zeker nog eens bestellen
Robert
9 mei 2026 om 18:46
shoarma schotel, altijd lekker
Colinda
2 mei 2026 om 20:56
shoarma was best vet, friet was slap en vet. Was niet apart verpakt. Had om 17.50 besteld en werd precies om 19.50 bezorgd. Heb nog gebeld, man was wel vriendelijk aan de telefoon